0
مؤسسه آموزش عالی فاطمیه شیراز؛

١٧٠ مقاله از سراسر کشور در همایش مطالعات میان رشته ای زنان

  • کد خبر : 4126
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
١٧٠ مقاله از سراسر کشور در همایش مطالعات میان رشته ای زنان
اولین همایش ملی و رسمی مؤسسه آموزش عالی فاطمیه(س) تحت عنوان مطالعات میان رشته ای زنان در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با همکاری معاونت علمی و پژوهشی حرم مطهر و با مجوز ISC با حضور قائم مقام محترم، مدیران، هیئت رئیسه مؤسسه آموزش عالی فاطمه (س ) اساتید و دانشجویان برگزار گردید.

به گزارش طریق پرس ،اولین همایش ملی و رسمی مؤسسه آموزش عالی فاطمیه(س) تحت عنوان مطالعات میان رشته ای زنان در شیراز و در حرم  مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام برگزار شد.

در ابتدای این همایش که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار گردید ، دکتر اسماعیل کلانتری ریاست همایش ضمن خوش آمدگویی و صحبت درباره اهداف همایش شکل گرفته بیان داشت : تعداد ١٧٠ مقاله علمی از پژوهشگران مختلف از سراسر ایران دریافت شده است .

در ادامه نیز خانم یقطین مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس ،دکتر افسانه خواست خدایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و کانون بانوان شواری شهر ،  آقای دکتر پیرایی عضو هیئت علمی و سرکار خانم دکتر زیبایی نژاد بیاناتی را ارائه دادند . شرکت کنندگان از سراسر کشور در پنل های مختلف حقوق،روانشناسی،مهندسی کامپیوتر و مدیریت که مقاله آنها داوری و بررسی شده بود به صورت حضوری و آنلاین مقاله خود را ارائه دادند و مورد بحث و تحلیل داوران قرار گرفت.

پس از پیگیری یکساله و تلاش های شبانه روزی کادر محترم موسسه آموزش عالی فاطمه(س) مفتخر هستیم این همایش با عنایت خدا به صورت مستقیم توسط مؤسسه آموزش عالی فاطمیه (س) تنها دانشگاه دخترانه غیر انتفاعی در جنوب کشور با محوریت مطالعات میان رشته ای زنان برگزار گردید..

در این همایش ، دکتر اسماعیل کلانتری به عنوان رئیس ، دکتر کاظم خرم‌دل دبیر علمی، خانم مهندس سعیده کلانتری دبیر اجرایی و دکتر مجتبی مسعودی رئیس کمیته علمی همایش را بر عهده داشتند.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=4126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.