0
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس: 

اجرای ۸۰۰۰ ویژه برنامه دفاع مقدس در سراسر فارس/ هفته دفاع مقدس تبیین سبک زندگی شهیدان برای جامعه است

  • کد خبر : 14207
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
اجرای ۸۰۰۰ ویژه برنامه دفاع مقدس در سراسر فارس/ هفته دفاع مقدس تبیین سبک زندگی شهیدان برای جامعه است
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس فارس گفت: این افتخار را داریم که در هفته دفاع مقدس بخشی از سبک زندگی شهیدان را برای جامعه تبیین کنیم هفته دفاع مقدس نماد تجلی و شکوه و اراده مردم ایران است، همه مردم ایران پشت ولی خدا ایستادند و با دشمن در همه ابعاد جنگیدند

به گزارش طریق پرس از شیراز، سردار سعید کوشکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، خبرنگاران را صدای بی صدایان دانست و اظهار کرد: همچنین عکاسان خبری تصویرگران حقایق جامعه هستند.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته وحدت و دفاع مقدس اضافه کرد: در همه دورانی که سخت بود تجلی شکوه و مقاومت مردم ایران بوده، هست و خواهد بود در طی این ۴۵ سال با ملت ایران و رهبری امامین انقلاب این ملت در حال طی مسیری است که خداوند از ما انتظار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: اگر امروزه نظام مقدس اسلامی قوی عمل نکند دشمنان چشمشان را بر روی نوشتار بیش از ۴۰ هزار نفر می بندند تا گوساله سامری را حفظ کنند.

وی خاطر نشان کرد: این افتخار را داریم که در هفته دفاع مقدس بخشی از سبک زندگی شهیدان را برای جامعه تبیین کنیم هفته دفاع مقدس نماد تجلی و شکوه و اراده مردم ایران است، همه مردم ایران پشت ولی خدا ایستادند و با دشمن در همه ابعاد جنگیدند.

سردار کوشکی گفت: اگر امروز دشمن پشت درب های مرز ایستاده دلیل آن از شیر های گذشته است، دفاع مقدس گنجینه پایان ناپذیر ایجاد شده توسط مومنان است.

وی افزود: جنگ را دشمنان آغاز کردند و پایان آن با دستور ولی خدا بود، امام قطع نامه را پذیرفت و جنگ پایان یافت، پایان جنگ پیروزی و سربلندی ملت ایران بود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس فارس یادآور شد: دفاع مقدس از ما که ملتی وابسته بودیم به ملتی سرافراز و مستقل تبدیل کرد، امروز این ملت به واسطه صادرات تسلیحات نظامی تحریم می شود، این سربلندی است، این بازی رسانه ای که برای ارسال موشک دشمن به راه انداخته است قدرت توانایی صنعتی، دفاعی و هوشمندی است.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یک برنامه محوری فراگیر و سراسری داریم، ارتباط تصویری جمعی از پیشکسوتان در روز چهار مهر ماه با مقام معظم رهبری است، پیش بینی می شود در طول هفته دفاع مقدس و پس از آن مراسم تجلیل و تکریم ۱۰۰ هزار نفر از پیشکسوتان را داشته باشیم.

سردار کوشکی تصریح کرد: در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان فارس هستیم، یادآوری ها به صورت گردانی و شهرستانی برگزار می شود، پیش بینی می شود ویژه برنامه های دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز فارس داشته باشیم، همچنین ۳۴ جلد کتاب و ۱۰ جلد کتاب صوتی رونمایی خواهد شد

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه تجلیل از خبرنگاران، فعالان فضای مجازی، روحانیون فعال دفاع مقدس، نویسندگان، خادمان شهدا و اساتید درس دفاع مقدس در دانشگاه ها را خواهیم داشت، در تمام نماز های جمعه ۳۰ شهریور و ۶ مهرماه سخنرانی پیش از خطبه ها در خصوص دفاع مقدس خواهد بود، از شهرداران فعال در حوزه بهسازی، تکمیل، زیبا سازی تجلیل خواهیم داشت، در تمام فرهنگ سرا های مربوط به شهر شیراز ویژه برنامه ها اجرا خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس تا اول آبان بنا است در طرح سپاس از خانواده های شهدا سرکشی شود، گلباران قبور شهدا در هزار و ۲۵۳ گلزار شهدای استان و ۱۶۰ یادمان شهدای گمنام را خواهیم داشت، مراسم رژه توسط ارتش را خواهیم داشت، پیش بینی شده در تمام مساجد به عنوان شب خاطره برنامه خواهیم داشت.

وی افزود: جلسه ویژه تحلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس را خواهیم داشت، اگر در هفته دفاع مقدس تجلیل می کنیم در واقع تجلیل از خودمان است شهدا که خدایی اند و نیاز به تجلیل ندارند.

سردار کوشکی در پایان گفت: در تمام مدارس و پایگاه های مقاومت و ادارات حداقل یک برنامه اجرا می کنند در واقع در هشت هزار نقطه استان فارس مراسم مربوط به هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=14207
  • نویسنده : حجت کهیاری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.