1

اعضای بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی استقبال شدند

  • کد خبر : 6620
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
اعضای بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی استقبال شدند
اعضای بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی پس از کسب عنوان سومی در مسابقات جام جهانی ساحلی امارات روز سه شنبه با استقبال شماری از مسئولان و هواداران وارد فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر شدند.

به گزارش طریق پرس از بوشهر ، در این آیین استقبال، معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر و شماری از هواداران حضور داشتند.

” محمد هادی رستمیان ” معاون امور عمرانی استانداری بوشهر با قدردانی از تلاش‌های ملی پوشان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام جهانی امارات گفت: جوانان این مرز بوم همیشه در آوردگاه های جهانی با تلاش و غیرت خود پرچم تیم ملی ایران را به اهتزاز در آورده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در آیین گفت: بازیکنان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این رقابت‌ها عملکرد درخشانی داشتند.

” یاسر جمالی ” افزود:حق تیم ملی در این رقابت‌ها عنوان قهرمانی بود که این مقام سومی از شایستگی این بازیکن پر تلاش بوشهری کم نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بصورت ویژه از این قهرمانان و سایر قهرمانان حمایت خواهد کرد.

” محمد معصومی زاده ” ، ” مسلم مسیگر ” و ” علی میرشکاری” به عنوان بازیکن،” محمد میهن دوست ” به عنوان مربی و” امیرحسین محتشم ” رییس کمیته فوتبال ساحلی کشور، بوشهری های تیم ملی در جام جهانی فوتبال ساحلی امارات بودند.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=6620
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.