• امروز : چهارشنبه - ۱۳ فروردین - ۱۴۰۴
0
در راستای ارتقای کیفیت خدمات شهری؛

اقدام شهرداری در جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات گردشگران و شهروندان، گامی ارزشمند است

  • کد خبر : 21563
  • 04 فروردین 1404 - 9:53
اقدام شهرداری در جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات گردشگران و شهروندان، گامی ارزشمند است
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، با ارائه گزارشی از فعالیت ستاد نظارتی شورا بر اهمیت ثبت و بهره‌گیری از بازخوردهای مثبت گردشگران و شهروندان در راستای ارتقای سطح خدمات شهری و تقدیر از زحمات خادمان شهر تاکید کرد.

به گزارش طریق پرس ، مسعود زارعی، در سخنانی ضمن گرامیداشت شب قدر و آرزوی توفیق برای همگان، به تشریح اقدامات نظارتی شورا بر عملکرد شهرداری در ایام تعطیلات نوروز پرداخت و با اشاره به استقرار ستاد نظارتی شورا در کنار ستاد اجرایی استقبال از میهمانان نوروزی برای چهارمین سال متوالی، گفت: شورای اسلامی شهر با هدف ایفای نقش نظارتی خود و به منظور ارزیابی دقیق خدمات ارائه شده به شهروندان و گردشگران، اقدام به تشکیل این ستاد کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: هدف اصلی، پایش نحوه ارائه خدمات، شناسایی نقاط قوت و ضعف و انعکاس بازخوردهای مردمی به منظور بهبود مستمر عملکرد مجموعه شهرداری است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور میدانی اعضای شورا در جریان ارائه خدمات، افزود: اعضای شورای شهر در این ایام به طور مستمر در سطح شهر حضور یافته و از نزدیک شاهد تلاش‌های مجموعه شهرداری در خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی و شهروندان بوده‌اند. این حضور میدانی امکان ارزیابی دقیق‌تر و دریافت مستقیم نظرات و پیشنهادات مردمی را فراهم می‌سازد.

زارعی با اشاره به سازوکار ثبت و پیگیری مشکلات و درخواست‌های مردمی، تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری، نقش مهمی در ثبت و پیگیری مشکلات و درخواست‌ها ایفا کرده است، خوشبختانه، بر اساس گزارش‌های دریافتی، حدود ۸۵ درصد از موارد ثبت شده در این سامانه در بازه زمانی مقرر و با سرعت قابل توجهی رسیدگی و رفع شده است که این امر نشان‌دهنده تلاش و جدیت مجموعه شهرداری در پاسخگویی به نیازهای شهروندان و میهمانان است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شیراز، با استقبال از رویکرد شهرداری در جمع‌آوری بازخوردهای مردمی، بیان داشت: اقدام شهرداری در جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات گردشگران و شهروندان، گامی ارزشمند در راستای ارتقای کیفیت خدمات است، بازخوردهای مثبت دریافتی، نشان‌دهنده رضایت نسبی از تلاش‌های صورت گرفته است و باید به عنوان مشوقی برای ادامه و بهبود این روند مورد توجه قرار گیرد، در مقابل، شناسایی نقاط ضعف از طریق این بازخوردها، زمینه را برای برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب جهت رفع آن‌ها فراهم می‌سازد.

وی با اشاره به اهمیت مستندسازی این بازخوردها، افزود: مستندسازی دقیق بازخوردهای دریافتی، به ویژه موارد مثبت و ابراز رضایت گردشگران، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ این مستندات می‌تواند مبنایی برای تقدیر و تشکر از کارکنان و واحدهای فعال در ارائه خدمات مطلوب قرار گیرد و همچنین به عنوان بخشی از تجربیات موفق شهرداری شیراز در حوزه میزبانی از گردشگران ثبت و ضبط شود.

زارعی در پایان سخنان خود، ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری و تمامی دست‌اندرکاران ارائه خدمات در ایام نوروز، تاکید کرد: هدف غایی ما، ارائه بهترین سطح خدمات به شهروندان و میهمانان شیراز است، ثبت و تحلیل بازخوردهای دریافتی، همراه با تقدیر از زحمات خادمان شهر، می‌تواند نقش موثری در دستیابی به این هدف ایفا نماید. امیدواریم با تداوم این رویکرد، شاهد ارتقای روزافزون کیفیت خدمات شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران باشیم.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=21563
  • منبع : پیام خبر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.