1

تجهیز مراکز درمانی استان بوشهر با اموال تملیکی

  • کد خبر : 12431
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
تجهیز مراکز درمانی استان بوشهر با اموال تملیکی
مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: دومین مرحله واگذاری کالا شامل تجهیزات و ملزومات اداری و بیمارستانی در سال جاری به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام شد.‌

به گزارش طریق پرس از بوشهر، سیدعلی عسکری مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۴ ردیف کالایی شامل بیش از هزار تخته پتو، کولر، یخچال و لوازم مختلف جهت تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، توسط اموال تملیکی استان بوشهر به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر واگذار شد.

وی افزود: تجهیزات ارائه شده به منظور تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و کمک به خدمت‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی به مردم، پس از مراحل کارشناسی واگذار شد.

عسکری بیان کرد: مرحله اول واگذاری در سال جاری، شامل تجهیزات مختلف پزشکی به ارزش بالغ بر ۸ میلیارد ریال بود که با حمایت مسوولان سازمان و همچنین دستگاه‌های قضایی و نظارتی استان بوشهر به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر واگذار شده بود.

وی افزود: در دومین مرحله واگذاری در سال جاری و به منظور تامین نیازهای اداری و رفاهی بیمارستان‌ها کالاهایی شامل کولر، پتو، یخچال و دیگر ملزومات به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیون تومان واگذار شد.

عسکری از آماده شدن تعدادی دیگر از تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی در اختیار این اداره کل جهت واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد و گفت: مکاتبات اداری با دستگاه فوق جهت واگذاری انجام و به‌زودی واگذاری صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=12431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.