3
تا روز سه‌شنبه؛

خلیج فارس متلاطم است

  • کد خبر : 11892
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
خلیج فارس متلاطم است
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت امروز تا روز سه‌شنبه، با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، خلیج فارس در برخی ساعات متلاطم است.

به گزارش طریق پرس از بوشهر ، طلیعه محمدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، از اواخر وقت امروز تا روز سه‌شنبه، با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، خلیج فارس در برخی ساعات متلاطم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ضمن اینکه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ضمن افزایش دما در سطح استان، احتمال خیزش گردوخاک محلی در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعضی ساعات وزش باد و از اواخر وقت احتمال نفوذ گردوخاک بر روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از اواخر وقت در سواحل و فراساحل شمالی ۱۶ تا ۴۶ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و از اواخر در سواحل و فراساحل ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=11892
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.