0
شیراز؛

رونمایی از پوستر اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت

  • کد خبر : 13346
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
رونمایی از پوستر اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت

به گزارش طریق پرس، مراسم رونمایی از پوستر اولین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت در شیراز، همراه با تقدیر از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج، در سالن شهید رکنی صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد. سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، ضمن تبریک روز خبرنگار در این مراسم، تأکید کرد که فرهنگ و هنر […]

به گزارش طریق پرس، مراسم رونمایی از پوستر اولین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت در شیراز، همراه با تقدیر از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج، در سالن شهید رکنی صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، ضمن تبریک روز خبرنگار در این مراسم، تأکید کرد که فرهنگ و هنر از ویژگی‌های برجسته ملت ایران است و شیراز و استان فارس در این میان جایگاه ویژه‌ای دارند. وی با اشاره به اهمیت راهبردی فرهنگ و هنر در جامعه، تصریح کرد که این دو حوزه در مقابله با دشمنان تاریخی ایران نقش مؤثری داشته‌اند.

سردار سلیمانی همچنین بیان کرد که فرهنگ و هنر به حوزه رسانه نیز نفوذ کرده و ایران از پیشگامان عرصه اطلاع‌رسانی در جهان بوده است. او تأکید کرد که در عصر کنونی، باید از جدیدترین فناوری‌ها در عرصه فرهنگ و رسانه بهره برد و به پیشرفت در فضای مجازی و هوش مصنوعی اشاره کرد. وی افزود که ایران اسلامی در این حوزه‌ها از کشورهای فعال جهان است و توانایی جبران عقب‌ماندگی‌ها را دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش هوش مصنوعی در تقویت رسانه‌ها، گفت: “امیدواریم بتوانیم در حوزه هوش مصنوعی و فضای مجازی در سطح بهترین‌های دنیا قرار بگیریم.” او همچنین تأکید کرد که تمام تجلیات هوش و فرهنگ ایرانی مربوط به دوران پس از اسلام است و از حمایت از فعالان در این عرصه خبر داد.

در ادامه این مراسم، محمدحسین اسدی، شهردار شیراز، از مسئولیت دو کمیته در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای فارس که به شهرداری شیراز واگذار شده، خبر داد. همچنین، هادی رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه فارس، بیان کرد که گفتمان مقاومت امروز با دوران دفاع مقدس تفاوت دارد و اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت در سالروز طوفان الاقصی در شیراز برگزار خواهد شد.

در پایان، در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر اولین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت، از خبرنگاران فعال در حوزه سپاه و بسیج نیز تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=13346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.