1

زمان برگزاری ششمین نمایشگاه ملی خرما در بوشهر اعلام شد

  • کد خبر : 13827
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
زمان برگزاری ششمین نمایشگاه ملی خرما در بوشهر اعلام شد
نایب رئیس اتاق بازرگانی و رئیس انجمن خرما استان بوشهر گفت: ششمین نمایشگاه ملی خرما و صنایع این استان ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش طریق پرس از بوشهر، ندیر پورجم روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن نمایشگاه و میز ملی خرما از همه فعالان این عرصه دعوت می‌شود از هم‌اکنون در تدارک حضور در این رویداد ملی باشند.

وی افزود: کیفیت بالای محصول خرما کبکاب استان بوشهردر سال زراعی جدید باعث افزایش ظرفیت‌های جدید صادراتی برای این محصول خواهد شد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی بوشهر تصریح کرد: امسال با همت و تلاش‌های فراوان کشاورزان زحمتکش‌ هم‌استانی در زمینه امور زراعی، تامین بهداشت و رعایت امور کیفی نخل اقدام‌های قابل توجهی انجام شده است.

پورجم ادامه داد: با این اقدام‌ها انتظار می رود کیفیت محصولات باغات خرمای کبکاب نسبت به سال‌های گذشته بسیار چشمگیر باشد که همین امر می تواند به تقویت و توسعه بازار خرمای کبکاب کمک شایانی کند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود امسال تمایل خریداران خارجی نیز برای خرید خرمای کبکاب استان افزایش یابد.

پورجم تصریح کرد: در این راستا تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و سایر دستگاه ها در بهبود شرایط زراعی نخلداران استان قابل ستایش است.

وی گفت: همچنین انجمن خرمای ایران و بوشهر جهت ایجاد بازار های جدید در کشورهای خاورمیانه و شرق دور اقدامات مجدانه‌ای را انجام داده است که این امر نیز بازار خرمای کبکاب را بهبود خواهد بخشید.

نایب رئیس اتاق بازرگانی بوشهر اظهار امیدواری کرد امسال سال پر باری برای تمامی کشاورزان سخت‌کوش و فعالین حوزه اقتصاد خرمای استان باشد.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=13827
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.