1

زمين گير شدن شرور سابقه دار در دشتستان با شليک پليس

  • کد خبر : 12989
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۴
زمين گير شدن شرور سابقه دار در دشتستان با شليک پليس
فرمانده انتظامی دشتستان از دستگيری شرور سابقه دار با ۲۴ فقره جرائم خشن و شرارت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش طریق پرس از بوشهر، سرهنگ کارآگاه “محمدرضا محموديان ” روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره جزئيات اين خبر اظهار کرد: در پی نزاع دسته جمعی و تيراندازی منجر به جرح در يکی از محلات شهر برازجان، موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: پليس اطلاعات و امنيت عمومی شهرستان در تحقيقات اوليه انجام شده از مضروب و با استفاده از ظرفيتهای اجتماعی و توانمندی در حوزه پليس، عامل تيراندازی که فردی از اراذل و اوباش شهرستان بود، شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی و با همکاری پليس آگاهی در يک عمليات منسجم در مخفيگاهش دستگير شد.

سرهنگ کارآگاه “محموديان” با بيان اينکه از متهم يک قبضه اسلحه جنگی نيز کشف شد، افزود: پس از بررسی سوابق اسنادی مشخص شد متهم دارای ۲۴ فقره سابقه کيفری از نوع جرايم خشن از جمله نگهداری سلاح و مهمات غير مجاز و تيرانداری همچنين جز غايبين فراری از زندان در حوزه استحفاظی است اعتراف که تحويل مرجع قضائی و از آن طريق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اينکه امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و با کسانی که بخواهند اين امنيت را خدشه دار کنند قاطعانه با آنان برخورد خواهد شد، به شهروندان توصيه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ اعلام دارند.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=12989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.