1

پرواز بوشهر- نجف برای نخستین بار راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 13193
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
پرواز بوشهر- نجف برای نخستین بار راه‌اندازی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: برای نخستین بار پرواز بوشهر- نجف ویژه اربعین راه‌اندازی شد.

به گزارش طریق پرس از بوشهر، علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: پس از اینکه با پیگیری‌های انجام شده خط پروازی بوشهر_ دبی با هدف توسعه تجاری و گردشگری راه‌اندازی شد، در راستای توسعه ارائه خدمات به شهروندان، تنوع بخشی به پروازهای خارجی و پاسخگویی به نیاز زوار عزیز، از ابتدای سال جاری موضوع راه‌اندازی خط هوایی بوشهر_ نجف برای ایام اربعین در دستور کار قرار گرفت و با جدیت دنبال شد.

وی افزود: در برهه زمانی ایام اربعین، همه استانها و شهرها پیگیر برقراری پرواز نجف هستند اما محدودیت‌های مربوط به تعداد هواپیماها، موجب می‌شود که بسیاری از درخواست‌ها عملیاتی نشود.

باستین با اشاره به مکاتبات و رایزنی‌هایی که در این خصوص انجام شده و با تقدیر و تشکر از مدیران شرکت هواپیمایی قشم و مدیرکل فرودگاه بوشهر، خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی قشم ایر در ادامه همکاری‌های پیشین، پرواز بوشهر_ نجف را راه‌اندازی کرده که زمان پرواز رفت، روز یکشنبه ۲۸ مرداد و برگشت آن یکشنبه ۴ شهریور است.

وی اضافه کرد: زائران محترم می‌توانند بلیت این پرواز را با قیمت مصوب و تنها از طریق سامانه شرکت قشم ایر تهیه کنند که امیدوارم که این پرواز سال‌های سال برای فرودگاه بوشهر پایدار بماند.

باستین با اشاره به اینکه، این گونه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها با تلاش و پیگیری‌های فراوان حاصل می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان گرامی نیز با حمایت و بهره‌مندی از این امکانات، باعث توسعه و پایداری این ظرفیت‌ها شوند.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=13193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.