0

پیشرفت ۲۵ کیلومتری مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در ارتفاعات شیراز

  • کد خبر : 13365
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۴
پیشرفت ۲۵ کیلومتری مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در ارتفاعات شیراز

به گزارش طریق پرس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز، از روند اجرایی مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در ارتفاعات این کلان‌شهر خبر داد. این مسیر از ابتدای منطقه منصورآباد شروع شده و از ارتفاعات جوادیه، اکبرآباد، زیباشهر عبور می‌کند و در نهایت به کوه نور و کوه‌های مشرف به شهرک سعدی می‌رسد. طول کل مسیر حدود ۲۵ […]

به گزارش طریق پرس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز، از روند اجرایی مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در ارتفاعات این کلان‌شهر خبر داد. این مسیر از ابتدای منطقه منصورآباد شروع شده و از ارتفاعات جوادیه، اکبرآباد، زیباشهر عبور می‌کند و در نهایت به کوه نور و کوه‌های مشرف به شهرک سعدی می‌رسد. طول کل مسیر حدود ۲۵ کیلومتر است و از میان طبیعت بکر و ارتفاعات شیراز می‌گذرد.

شهردار شیراز این پروژه را یکی از مهم‌ترین طرح‌های مدیریت شهری دانست و اظهار کرد که پیشرفت‌های قابل‌توجهی در اجرای آن حاصل شده است. او اشاره کرد که پیمانکاران به همراه تجهیزات مورد نیاز در مسیر پروژه مشغول به کار هستند و روند اجرا به خوبی پیش می‌رود.

اسدی درباره دسترسی به این مسیر گفت که این پروژه از طریق بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی و حضرت آیت‌الله حائری شیرازی به بام شیراز متصل می‌شود. وی افزود که این مسیر بر اساس درخواست و نیاز مردم شیراز طراحی شده و انتظار می‌رود که مورد استقبال ساکنان شیراز و همچنین گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

شهردار شیراز تأکید کرد که مدیریت شهری تلاش دارد این پروژه را هرچه زودتر به اتمام برساند تا شهروندان و گردشگران بتوانند از این مسیر بهره‌برداری کنند. در بازدیدهای میدانی از تمام فازهای پروژه، مشکلات موجود شناسایی شده و برنامه‌ریزی برای رفع آنها در دست اقدام است تا پروژه به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسد.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=13365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.