1

۳۶ اثر به جشنواره تئاتر استان بوشهر راه یافت

  • کد خبر : 15336
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
۳۶ اثر به جشنواره تئاتر استان بوشهر راه یافت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: در سی و شسمین دوره جشنواره تئاتر استانی این استان، ۴۲ اثر برای شرکت در جشنواره اعلام آمادگی کردند که ، ۳۶ اثر به‌صورت قطعی تایید شدند.

به گزارش طریق پرس از بوشهر، عبدالرحیم افروغ روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این شمار، ۲۶ اثر در بخش صحنه‌ای و ۱۰ اثر در بخش خیابانی به اجرا درخواهند آمد.

وی افزود: بازبینی آثار از ۲۵ تا ۳۰ مهرماه انجام و سی و ششمین جشنواره تئاتر استان بوشهر از ۱۵ تا ۱۸ آبان در بوشهر برگزار می‌شود.

افروغ یادآور شد: سیاست‌گذاری این جشنواره در راستای اهداف کلان فرهنگی و هنری و با هدف کشف استعدادهای خلاق، ایجاد بستری مناسب برای رشد و هدایت گروه‌های تئاتری و همچنین حمایت از آنها انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: جشنواره تئاتر بوشهر، به‌عنوان قدیمی‌ترین رویداد نمایشی استان، از جایگاه و نقش منحصر به‌ فردی در عرصه هنرهای نمایشی برخوردار است.

افروغ بیان کرد: این جشنواره فرصتی مهم برای علاقه‌مندان به تئاتر و هنرمندان استان فراهم می‌کند تا با حضور در آن، شاهد اجرای آثار متنوع و خلاقانه‌ای باشند که نمایانگر سطح بالای هنر تئاتر در استان است.

وی گفت: این رویداد به عنوان نقطه عطفی در تقویم هنری استان بوشهر، فضایی برای تعامل، رشد و تعالی هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی ایجاد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=15336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.