0

۶ هزار فرصت شغلی جدید در استان بوشهر ایجاد شد

  • کد خبر : 14194
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
۶ هزار فرصت شغلی جدید در استان بوشهر ایجاد شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تعهد ایجاد اشتغال این اداره کل در سال جاری ۱۶ هزار و ۱۹۱ نفر است که از این شمار تاکنون اشتغال ۶ هزار نفر تحقق پیدا کرده است.

به گزارش طریق پرس از بوشهر، مصدق کشاورزی روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: یک‌هزار نفر از طرح‌های اشتغال‌زایی یاد شده در بخش فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بوده است.

وی بیان کرد: اعتبارات مربوط به تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شده و سامانه جامع تسهیلات آماده ثبت‌نام از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در ارتباط با برنامه‌های هفته تعاون تصریح کرد: برگزاری جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر، نشست با تعاون‌گران در حوزه‌های مختلف به‌صورت تخصصی با هدف اقتصاد دریا محور از جمله برنامه‌های محوری هفته تعاون در استان است.

کشاورزی با اشاره به ظرفیت اقتصاد دریامحور استان بوشهر اظهار کرد: بوشهر قطب پرورش آبزیان و تعاونی‌های آبزی‌پروری شناخته شده و در این حوزه برنامه‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: سه هزار و ۵۰۰ تعاونی استان بوشهر فعال است که حوزه‌های کشاورزی و خدمات بالاترین تعاونی‌های استان را به خود اختصاص دادند.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=14194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.