1

رشد ۷ درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان دیر

  • کد خبر : 12571
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
رشد ۷ درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان دیر
فرماندار شهرستان دیر با اشاره به افزایش ۷ درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان دیر نسبت به سال قبل، گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیر ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی شهرستان دیر مصوب شد که تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت است.

به گزارش طریق پرس از بوشهر، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: اولویت توزیع اعتبارات با پروژه‌های با پیشرفت بالا است و بیشترین اعتبارات متمرکز به جاده‌ها، آبرسانی، طرح‌های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به افزایش ۷ درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان دیر نسبت به سال قبل، افزود: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیر ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی شهرستان دیر مصوب شد که تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت است.

باربرز به پروژه‌های مهم و اساسی شهرستان دیر اشاره و بیان کرد: مرکز جامع سلامت، پانسیون ۱۲ واحدی بیمارستان، سایت آب‌شیرین‌کن، جاده شهید آیت‌الله رئیسی در مسیر ساحلی بندر دیر به کنگان، طرح راهسازی محور آبدان به دوراهک، رفع نقاط حادثه‌خیز جاده جاشک، تکمیل اسکله صیادی خورخان و ۵ اسکله رمپ تجاری اداره بندر و دریانوردی از پروژه‌های با پیشرفت بسیار بالا در شهرستان دیر است که با تکمیل و بهره‌برداری از آنها موج امیدواری در دل مردم ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در ۸ و ۱۵ تیرماه در شهرستان دیر، گفت: امسال چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با موفقیت در شهرستان دیر برگزار شد و از همه دست‌اندرکاران انتخابات در این شهرستان قدردانی می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=12571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.