1

پرداخت ۳۶ میلیارد تومان بیمه بیکاری در استان بوشهر

  • کد خبر : 12267
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
پرداخت ۳۶ میلیارد تومان بیمه بیکاری در استان بوشهر
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۳۶ میلیارد تومان بیمه بیکاری در استان خبر داد و گفت: پرداخت این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش طریق پرس از بوشهر، محمدجواد بازدرهوا روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به اجرایی شدن طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی اشاره کرد و گفت: در اجرا این طرح سال گذشته ۲۰ هزار و ۲۸۲ قرارداد منعقد شد که نسبت به سال ماقبل آن ۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به بیمه تأمین اجتماعی زنان خانه‌دار گفت: اکنون ۵ هزار و ۱۲۵ نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی استان بوشهر هستند که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن رشد ۱۴ درصدی دارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر بیمه دانشجویان، کارگران میادین میوه و تره‌بار را از دیگر طرح‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: بیمه‌شدگان اجباری در استان بوشهر به ۳۰۴ هزار نفر رسید و ۲۰ هزار نفر در قالب حرف و مشاغل آزاد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی استان بوشهر قرار دارند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۸۰ درصد جمعیت استان بوشهر از خدمات تأمین اجتماعی استان بوشهر بهره‌‌مند هستند تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات تأمین اجتماعی به جامعه هدف افزایش یافت و در سه ماه نخست امسال ۳۶ میلیارد تومان بیمه بیکاری در استان پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

بازدرهوا از پرداخت یک‌هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان مستمری و تعهدات بلندمدت به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی استان بوشهر در سه ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: این میزان پرداختی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=12267
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.