1

۱۲ کيلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

  • کد خبر : 12359
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
۱۲ کيلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پليس استان طرح سه روزه مقابله با توزيع و ورود مواد مخدر در استان اجرا و در اين راستا ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲ باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر متلاشی شد.

به گزارش طریق پرس از بوشهر، سرهنگ موسی کرم‌پور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با بسيج همه کارکنان پليس، طرح ارتقاء امنيت اجتماعی با رويکرد مقابله با ورود و توزيع مواد مخدر به مدت سه روز در استان اجرا شد.

وی افزود: طی يک سری اقدامات اطلاعاتی و پليسی در عمليات‌های جداگانه مشترک با ماموران انتظامی شهرستان دشتی، دو باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر شناسايی و مورد رصد قرار گرفته که پس از هماهنگی‌های قضایی کليه نفرات اين باندها در عمليات‌های پليسی دستگير و مقدار ۱۱ کيلوگرم مواد مخدر شيشه و يک کيلوگرم هروئين از آنان کشف شد.

کرم‌پور با بيان اينکه در اجرای اين طرح در مجموع ۹ نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگير و ۵ دستگاه خودرو و موتورسيکلت توقيف شد، خاطرنشان کرد: از ديگر نتايج اجرای اين طرح، پاکسازی ۸ محله از محل‌های آلوده به مواد مخدر بود.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ضمن اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضايی، گفت: پليس بوشهر شبانه روز در اقصی نقاط استان با سوداگران مرگ و قاچاقچيان افيونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=12359
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.