0

آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی

  • کد خبر : 9156
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
آموزگار بازنشسته شهرستان دشتی پاداش آخر خدمت خود را برای آزادی یک جوان زندانی جرایم غیرعمد پرداخت کرد.

به گزارش طریق پرس از بوشهر ، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم صبح امروز مراسم ویژه‌ای در خورموج برگزار و از معلمان، فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی دشتی تجلیل شد.
در این آیین در اقدام کم‌نظیر یکی از آموزگاران بازنشسته پاداش آخر خدمت خود را برای آزادی یک زندانی جوان ۲۲ ساله جرایم غیرعمد در خورموج پرداخت کرد.
در پی این اقدام رئیس اداره زندان شهرستان دشتی با حضور در منزل این معلم نیکوکار و خیرخواه، زهرا آرامش، آموزگار ۴۴ ساله بازنشسته شهرستان دشتی قدردانی شد.

آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر

بر پایه این گزارش سیدمحتشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه سال قبل ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان با کمک خیرین و نیکوکاران آزاد شدند اظهار داشت: همکاری خیرین و نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با مشارکت دستگاه قضایی و ستاد دیه استان بوشهر ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد مالی منتظر مشارکت خیرین برای آزادی هستند، گفت: حوادث رانندگی و کارگاهی، محکومان مالی، بدهکاران مهریه و نفقه از جمله جرایم غیرعمد محسوب می‌شود که ستاد دیه با مشارکت مردم برای پرداخت بدهی آنها زمینه آزادی این افراد را فراهم می‌کنند.
مدیرکل زندان‌های استان بوشهر ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی هر ماه جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در شهرهای مختلف برگزار می‌شود تا با مشارکت خیرین و نیکوکاران زمینه آزادی این زندانیان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=9156
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.