0

انتصاب ۲ مدیر بانو در استان بوشهر

  • کد خبر : 8281
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲
انتصاب ۲ مدیر بانو در استان بوشهر
مشاور امور جوانان استاندار و مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس با حکم استاندار بوشهر منصوب شدند.

به گزارش طریق پرس از بوشهر ، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در احکامی جداگانه یاسمن حیدری را به عنوان مشاور امور جوانان استاندار و اسماء لک را به عنوان مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس منصوب کرد.
در حکم انتصاب حیدری به عنوان “مشاور استاندار در امور جوانان و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی”، آمده است: انتظار می‌رود در زمینه مشاوره در خصوص استفاده از ظرفیت‌های عظیم جوانان در عرصه‌های مختلف، مشارکت در آسیب‌شناسی حوزه جوانان و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، دمیدن روح جوانی و نشاط در سطح مدیریت استان و جذب و نگاهداشت جوانان نخبه و مستعد اهتمام لازم را داشته باشید.

بر اساس این گزارش، اسماء لک با مدرک دکترای تخصصی مهندسی برق مخابرات، از سال ۹۰ تاکنون عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر، مسوول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسوول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.
همچنین یاسمن حیدری نیز از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان است که سابقه فعالیت در حوزه زنان و خانواده و امور جوانان را دارد.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=8281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.