0

خبرنگاران آگاه باشید ، این روز ها حرفتان شنیده میشود

  • کد خبر : 5890
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
خبرنگاران آگاه باشید ، این روز ها حرفتان شنیده میشود
نمایندگان استان فارس که در طول چهار سال اخیر به تماس‌های رسانه‌ها و خبرنگاران پاسخگو نبودند، این روزها اخبارشان بیش از پیش در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش طریق پرس ،نمایندگان استان فارس که در طول چهار سال اخیر به تماس‌های رسانه‌ها و خبرنگاران پاسخگو نبودند، این روزها اخبارشان بیش از پیش در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

این موضوع انتقاد بسیاری از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای را برانگیخته است.

میلاد پناهی عکاس خبری و خبرنگار  با اشاره به عدم ارتباط نمایندگان با رسانه های استانی  گفت: متاسفانه در دوره گذشته مجلس شورای اسلامی، بسیاری از نمایندگان با رسانه‌ها ارتباط نداشتند و این موضوع باعث شد که مردم از عملکرد آنها اطلاع کافی نداشته باشند.

وی  گفت: حتی در فضای مجازی نیز تعداد انگشت شماری از نمایندگان صفحات فعال داشتند و این موضوع نشان می‌دهد که آنها به اهمیت ارتباط با رسانه‌ها توجه چندانی ندارند.

حمیدرضا ثابت نسب یکی دیگر از خبرنگاران استان  فارس در صفحه شخصی خود نوشت : «ما خبرنگاران نابینا نیستیم و گوش‌های دراز هم نداریم، نمایندگانی که تا دیروز جواب تلفن ما را نمی‌دادند، امروز اخبارشان در رسانه‌ها پخش می‌شود.»

این خبرنگار افزود: «از بین ۱۸ نماینده استان فارس، شاید فقط چند نفر در طول این چهار سال پاسخگو بودند. این موضوع نشان می‌دهد که نمایندگان به مطالبات مردم و رسانه‌ها بی‌توجه هستند.»

 

 

 

 

 

مجتبی داودیان فعال رسانه ای نیز  در یادداشتی با اشاره به ضعف رسانه‌ای نمایندگان در دوره گذشته مجلس، اظهار داشت: «نمایندگان مجلس باید با رسانه‌های مختلف، از جمله رسانه‌های استانی ارتباط داشته باشند تا مردم از عملکرد آنها اطلاع کافی داشته باشند. این موضوع باعث شده است که اعتماد مردم و رسانه‌ها به نمایندگان استان فارس کاهش پیدا کند. نمایندگان باید پاسخگو باشند و در دسترس خبرنگاران قرار بگیرند ، برخی  نمایندگان فقط با انتشار عکس‌های خود در صحن مجلس خودنمایی می‌کردند، برای مردم مهم نیست که نماینده آنها در صحن علنی مجلس راه می‌رود یا با موبایل خود صحبت می‌کند، آنها انتظار پیگیری مشکلات را دارند»

وی در صفحه ایکس خود نوشت: «خبرنگاران آگاه باشید، این روزها صدای شما شنیده می‌شود. از این فرصت برای دفاع از حقوق مردم استفاده کنید. بدون شک مطالبه حق مردم پاداشی اخروی دارد»

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=5890
  • نویسنده : مجتبی داودیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.