0
پلیس فارس؛

دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی

  • کد خبر : 8300
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی
فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری عامل نشر اکاذیب در شبکه اجتماعی خبر داد و گفت: فضای مجازی جایی برای انتقام‌‌ جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد.

طریق پرس ، فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری عامل نشر اکاذیب در شبکه اجتماعی خبر داد و گفت: فضای مجازی جایی برای انتقام‌‌ جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ فرشید زینلی اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی و با این کار باعث ريزش اعضا و بي اعتباري کسب و کار مجازي من شده است که رسیدگى به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت متهمه در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی۳۱ ساله می‌باشد  در بازجویی اوليه مدعي شد بر سر اختلافي که براي تبليغاتش با شاکیه داشته،  اقدام به نشر اکاذیب در گروه هاي فضاي مجازي کردم و قصد بي اعتباري وی را داشتم.

اين مقام انتظامي با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ زینلی هشدار داد: يكي از جرائم سايبري كه مي‌تواند آثار جبران ناپذيري در زندگي افراد داشته باشد انتشار تصاوير خصوصي، نشر اکاذیب و توهین در فضاي مجازي مي‌باشد كه معمولا با سهل انگاري خود كاربر در دسترس مجرمان سايبري مي‌افتد، لذا می‌طلبد شهروندان فضاي مجازي را به عنوان محلي براي ابراز اختلافات خانوادگي و انتقام جويي انتخاب نكنند و مراتب را از طريق مراجع قانوني پيگيري کنند.

لینک کوتاه : https://tarighpress.ir/?p=8300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.